| 
                              Τμήματα
                                  > Ανακοινώσεις > Αναλυτική προβολή | 
                             
                            | 
                         
                        
                          |   | 
                         
                        
                          
                            
                               
											
			
	                          
							   
                                  
                                    
                                      | 
                                       | 
                                      Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. > Στοιχεία και ανακοινώσεις
                                        Τμήματος                                         
                                       | 
                                     
                                    | 
                                 
                              
                                
                                  
                                    
                                      
                                      
                                        
  | 
                                         
                                      
                                        Ημερομηνία:  | 
                                        20/02/2015 | 
                                       
                                      
                                                                                    Ανακοίνωση:  | 
                                        ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Ε.Ε. ΤΟΥ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2014-15 | 
                                       
                                      
                                        Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΩΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η  ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015. 
                                          | 
                                       
								                                      
                                        
                                          
                                          | 
                                         
                                     
                                    | 
                                 
                                
                                  |   | 
                                 
                                
                                   | 
                                 
                                
                                  
                                      | 
                                 
                               
                             
                              | 
                         
                        
                          |   | 
                         
                       
                     | 
                     |